می خوام بدونم/:

کلی چیز در مورد همه چیز!

می خوام بدونم/:

کلی چیز در مورد همه چیز!

  • ۱
  • ۰

سرآغاز

به نام خدا

به نام خدا

با توجه به نام وبلاگ قصد دارم در مورد هر چیزی که مطلب به درد بخوری پیدا کردم، در موردش بنویسم. البته تو این مسیر تنها هم نیستم. اما شما هم میتونید چیزهایی که به نظرتون مفید هستش رو برام بفرستید تا با بقیه به اشتراک بزاریمشون. البته سعی میکنم چیزهای جدید بزارم. نه این که از اینور و اونور کپی کنم! 

خلاصه میخوام اینجا بترکونیم خنده البته منظور از لحاظ اطلاعات! در ضمن کم کم قسمت های دیگه هم اضافه میشه که به موقع میبینید. خوب دیگه برم که کارمو شروع کنم. راستی نظر یادتون نره. 



  • ۹۳/۰۶/۲۵
  • حسین اکبری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پشتیبانی