می خوام بدونم/:

کلی چیز در مورد همه چیز!

می خوام بدونم/:

کلی چیز در مورد همه چیز!

  • ۱
  • ۰

باز کردن فایل های آفیس بدون آفیس!

PowerPoint Viewer

مجموعه نرم افزارهای آفیس مشهورترین و کارآمدترین مجموعه اداری برای کارهای روزانه است. بیشتر شرکت ها از این مجموعه برای کارکنان خود استفاده می کنند که این کار امکان باز کردن فایل های متنی، کار بر روی صفحات گسترده (spreadsheet) یا مشاهده یک ارائه به راحت ترین شکل را تنها با استفاده از یک مجموعه نرم افزار فراهم می کند.

حالا اگر این مجموعه را بر روی سیستم خود نصب نکرده باشید و بخواهید مثلاً یک فایل ورد را مشاهده کنید و احتمالاً هم قصد نصب این مجموعه را نداشته باشید، چه؟ بهترین راه حل استفاده از نرم افزارهای Microsoft official viewers برای  WordExcel و Powerpoint است.

این نرم افزارهای کوچک و راحت امکان باز کردن فایل هایی با پسوندهای DOC، XLS و PPT و دیگر پسوندهای مرتبط را به شما می دهند. این در حالیست که شما مجموعه نرم افزار آفیس را بر روی رایانه خود نصب نکرده اید.

این نرم افزارها با تمامی نسخه های آفیس کار می کند. البته توجه داشته باشید که با کمک این نرم افزارها تنها قادر به مشاهده فایل های خود هستید و امکان ویرایش آن ها وجود ندارد. این نرم افزارها را می توانید به رایگان از نشانی های زیر دریافت کنید.

 دریافت Powerpoint viewer: کلیک کنید

 دریافت Word viewer: کلیک کنید

 دریافت Excel viewer: کلیک کنید

  • ۹۳/۰۷/۱۸
  • حسین اکبری

آفیس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پشتیبانی