می خوام بدونم/:

کلی چیز در مورد همه چیز!

می خوام بدونم/:

کلی چیز در مورد همه چیز!

  • ۰
  • ۰

شرکت FESTO یکی از بزرگترین شرکت های مهندسی آلمانی  پیشرو در صنعت پنوماتیک و اتوماسیون در سطح بین المللی به شمار می‌رود. FESTO در سال ۱۹۲۵ میلادی تأسیس شد و مقر آن در اسلینگن آم نکا  آلمان قرار دارد. این شرکت در حوزه های آموزشی این صنعت نیز فعالیت می کند...

تعدادی از فایل های آموزشی این شرکت در زمینه آشنایی با اصول اولیه هیدرولیک و پنوماتیک، هیدرولیک پروپرشنال (Proportional hydraulics)، الکتروپنوماتیک و سنسورهای القایی در قالب فایل های PDF برای شما گردآوری شده است. این فایل ها در پوشه Documents قرار دارند.

شرکت FESTO جهت طراحی و شبیه سازی سیستم های هیدرولیکی و پنوماتیکی نرم افزاری را به نام FluidSIM طراحی نموده که برای هر کدام می بایست نسخه مربوط به آن را استفاده نمایید. نرم افزار FluidSIM در دو ویرایش دمو و پولی عرضه می شود. درون فایل زیپ ارائه شده یک پوشه به نام Software وجود دارد. درون این پوشه فایل های نصبی ویرایش دمو نرم افزار و ویرایش پولی نرم افزار پرتابل FluidSIM ورژن 4.2 قرار دارد. نسخه های دمو نیاز به نصب دارند و محدودیت استفاده سی دقیقه ای دارند. نسخه پولی قابل حمل بوده و نیازی به نصب ندارد. برای اجرا کردن نرم افزار از مسیر Hydraulic 4.2\bin فایل fl_sim_h.exe را باز نمایید.

برای کاهش حجم فایل ها همگی در یک فایل زیپ قرار گرفته اند. در ضمن این نکته را هم در نظر داشته باشید: همیشه برای استفاده از فایل های زیپ ابتدا آن ها را از حالت فشرده خارج کرده و سپس از آن استفاده نمایید. این مورد خصوصاً در مورد نرم افزارهای ارائه شده اهمیت بیشتری دارد. برای سهولت در دریافت می توانید از هر دو لینک زیر استفاده نمایید. در صورت وجود مشکل در دریافت فایل می توانید از طریق فرم زیر اطلاع رسانی کنید.

 لینک اصلی: کلیک کنید

 لینک کمکی: کلیک کنید

  • ۹۵/۰۲/۰۴
  • حسین اکبری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پشتیبانی